مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش پلیس فتا به سکوت فدراسیون فوتبال|چرا درباره بازیکن گابنی افشا نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۹۶۸۰۸
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
واکنش پلیس فتا به سکوت فدراسیون فوتبال|چرا درباره بازیکن گابنی افشا نمی‌شود؟
فدراسیون فوتبال ماه‌ها است بی دلیل درباره مستندانی که از سوی پلیس فتا دراختیارش قرار گرفته سکوت کرده است. این رفتار انتقاد پلیس فتا را نیز به همراه داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال درماجرای بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان سکوت عجیبی دارد که سبب ابهام‌های بسیاری در این ماجرا شده است. درحالی که انتظار بود فدراسیون فوتبال مستندانی که از طریق پلیس فتا پیرامون برخی تخلفات را دراختیار رسانه‌ها قرار دهد تا مشخص شود که اعتراض باشگاه استقلال و دیگرباشگاه‌ها به حضور غیرقانونی این بازیکن در ترکیب گل گهر سیرجان بی جا نبوده، اما درکمال تعجب شاهد سکوت فدراسیون نشین‌ها هستیم.

رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در مورد همکاری پلیس فتا با فدراسیون فوتبال در پرونده بازیکن گابنی گل گهر توضیحات قابل توجهی داده است: «فدراسیون فوتبال از ما استعلامی خواست. هرچه خواستند ما پاسخ دادیم. یعنی الان برایشان کاملا مشخص است که بیایند افکار عمومی را اقناع کنند. چون آن‌ها مرجع خواهان در این قضیه بودند، اطلاع رسانی در این خصوص بر عهده ما نیست. ما یک بحث فنی را انجام دادیم. هر سوال و ابهامی داشتند و هر ادله‌ای خواستند استخراج کردیم و تحویلشان دادیم. فدراسیون فوتبال دراین راستا حتما باید پاسخگوی افکار عمومی باشند. جالب است که بعضی اوقات طرفداران استقلال یا گل گهر به ما مراجعه و سوال می‌کنند. مقابل پلیس فتا حاضر می‌شوند، اما ما نمی‌توانیم پاسخ بدهیم. فدراسیون فوتبال بر اساس آنچه که خدمتشان دادیم می‌تواند تصمیم گیری کند. اینکه اعلام نمی‌کنند برای من تعجب برانگیز است. حتما باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.»

با توجه به اظهارات اخیر این عضو امنیتی کشور باید دید که فدراسیون فوتبال چه زمان پرده از ماجرا برخواهد داشت تا افکار عمومی در جریان ماوقع قرار بگیرد. همان طور که پلیس فتا نیز خواسته باید درخصوص باینامای گابنی شفاف سازی شود و اسناد مربوط به تخلفات رسانه‌ای شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->